Alacant : 18,30h des de les escales de l’IES Jorge Juan

Castelló : 18,30h des de la Plaça de les Aules

València : 18,30h des de la Plaça de Sant Agustín de València.

Comunicado de CGT PV-M :

Davant la manifestació del 26 de gener, CGT-PV crida a la mobilització ciutadana contra les retallades socials

La Confederació General del Treball participarà en les manifestacions de Castelló, València i Alacant contra les retallades i la corrupció

El Comitè Confederal de la CGT-PV fa una crida a la mobilització de tots els sectors socials que estem patint les conseqüències de les greus retallades que la banca i les empreses multinacionals estan dictant als governs europeus, amb polítiques que es pleguen absolutament als interessos dels rics i els especuladors.

La CGT ve oposant-se a totes les reformes laborals i a les privatitzacions que s’han aplicat des dels Pactes de la Moncloa, passant per les successives reformes dels governs de González, Aznar i Rodríguez Zapatero ; en molts casos amb la lamentable complicitat dels sindicats UGT i CC.OO.

Com tothom reconeix en aquests moments, cap de les reformes, pactades o imposades, ha servit per a crear ocupació o reduir els alts índexs de temporalitat. Molt al contrari, amb aquestes reformes el que s’ha aconseguit és que el nostre país estiga al capdavant d’Europa en nombre d’aturats, precarietat en l’ocupació i atur juvenil.

Amb l’arribada al govern de Mariano Rajoy i el seu equip d’economistes neoliberals les amenaces als últims drets de treballadors, pensionistes i joves representen un repte al que la ciutadania ha de respondre amb contundència i responsabilitat.

Per si no fóra suficient agressió abaratir l’acomiadament, retallar els salaris o acabar amb qualsevol dret dels treballadors, l’ofensiva contra uns serveis socials tan importants per a les classes populars com la sanitat, l’educació, les pensions o l’assistència a persones depenents significa la major reculada dels últims temps en les condicions de vida de la majoria dels espanyols.

Davant aquest panorama i front a l’espectacle lamentable que ens ofereixen diàriament les classes dominants ; tant pels seus sous i pensions de quanties astronòmiques com pels nombrosos casos de corrupció i balafiament dels recursos públics, la CGT crida a resistir i a alçar-se contra aquesta injusta situació i a manifestar en el carrer la nostra fermesa en la defensa d’uns drets i unes conquestes que són essencials per a nosaltres i per als nostres fills.

Per tot açò, la CGT se sumarà a quantes mobilitzacions ciutadanes es convoquen contra les retallades i en defensa dels serveis públics.

Després de la participació de la nostra militància en les manifestacions de l’ensenyament del passat dia 21, la CGT convoca a afiliats, simpatitzants i a la resta de treballadors i ciutadans a participar activament en la preparació i desenvolupament de les manifestacions contra les retallades del pròxim dijous, 26 de gener, en les tres capitals valencianes. Sengles manifestacions eixiran a les 18h30 des de les escales de l’IES Jorge Juan d’Alacant ; des de la Plaça de les Aules de Castelló i des de la Plaça de Sant Agustín de València.

Secretariat Permanent CGT-PV

València, 24 gener 2012

Fuente: CGT País Valencià-Murcia

CGT País Valencià-Murcia llama a la participación en las manifestaciones del 26 de enero