El miércoles 16 de septiembre, a las 10,00h, en el Centre Cívic Fort Pienc (Metro Arc de Triomf L1)

Intervendran Angel Luis García y Desiderio Martín, del Comité Confederal de la CGT, y Juanan Sánchez, secretario de Acción Sindical de la CGT de Catalunya.

A TOTES LES FEDERACIONS, SINDICATS, DELEGATS/DES I AFILIATS/DES DE LA CGT DE CATALUNYA.

Com totes i tots sabem els efectes de la Crisi van avançant i copejant a la classe treballadora, actualment a l’Estat espanyol s’ha sobrepassat la xifra de 4,2 milions de desocupats/des i les previsions és que anirà a més.

Davant aquesta situació de crisi del sistema els homes i dones de la CGT no podem quedar-nos indiferents, el compromís contret en els acords del Congrés de Màlaga ens marca el camí a recórrer per a contestar a qui ens han ficat en aquesta crisi, capitalistes i polítics còmplices amb les polítiques neoliberals.

El Comitè Confederal de la CGT de Catalunya va aprovar el passat 14 de Juliol realitzar una jornada reivindicativa el pròxim 31 d’Octubre, a realitzar en una localitat del Baix Llobregat, sent la Federació Comarcal d’aquest territori qui coordinarà conjuntament amb el Comitè Confederal, les propostes i accions a portar a terme.

Per a potenciar els passos de l’oposició necessària, i desenvolupar els acords, des de la Secretaria d’Acció Sindical s’han convocat reunions on l’equip de treball va proposar una Conferència de delegats/des per al pròxim mes de Setembre. Valorant dates es va informar en la Plenària del Comitè Confederal realitzar-la el 16 de setembre.

L’objectiu d’aquesta Conferència és iniciar el període posterior a les vacances, amb una reunió on les Secretaries d’Acció Sindical del Confederal i de Catalunya, juntament amb el Gabinet Jurídic Confederal, facin una valoració de com ha afectat als diferents sectors la crisi, per a això també s’han convidat a les Federacions Sectorials Estatals perquè aportin les seves dades i valoracions.

Aquesta Conferència hauria de servir com punt de partida de la cita que tenim a Catalunya el pròxim 31 d’octubre, per a organitzar al màxim de delegats i delegades, i conscienciar-nos de la importància que en aquesta jornada es constati la màxima presència de la CGT en el carrer.

A més no hem d’oblidar-nos del Ple acordat a Màlaga per a decidir si és possible que la CGT convoquem una Vaga General.

Us animem a fer extensiva aquesta convocatòria a tota l’afiliació dels Sindicats de la CGT a Catalunya.

Fuente: CGT Catalunya